En neger som ville synas..

Igår gjorde jag debut som bårbärare! De flesta märkte inget överhuvudtaget, medan Chewie skickade ett spydigt SMS om att klia sig inför 20 miljoner TV-tittare. Huvudroll i matchen mellan Sverige och Italien, hade Italiens neger som hann med att göra både ett drömmål och bli utvisad i första halvlek... I andra halvlek hade Sverige ett massivt bollinnehav men lyckades trots det med att förlora med 2-1 eftersom Toivonen behövde skjuta in sig fyra gånger innan han till slut träffade mål! Bäst i Sverige var för övrigt Sveriges inbytte neger! Han ska spela från start i nästa match så spöar vi juggarna!

När jag kom hem så ringde min broder över sig själv och någon efterbliven polare. Tydligen hade den dumma polaren stukat foten varpå Humle & Dumle kom fram till att den geniala lösningen att sno en rullstol inne på lasarettet. Kunde hållt en långt föredrag om varför det är olämpligt att sno en rullstol från lasarettet, särskilt en med en fet "Lasarettet"dekal på sidan, men hade inte tid för jag skulle på "midsommarfest" med U21. Istället ringde jag fadern som fick förklara det olämpliga i beteendet. Humle och Dumle lyckades enligt uppgift smuggla in rullstolen på lasarettet igen. Gällande Midsommarfesten så var den totalt värdelös, så jag fann att datorn var mer stimulerande än de gamla tanterna som var där!

Slutligen kan nämnas att Lill-Mastern/ Plastfäktargurun betonade hur viktigt det var att jag nämnde hans segrar över mig i Röjflaggor. Mastern 0 vunna matcher -Lill-Mastern/Plastfäktargurun 2 vunna matcher.  Till läsarna ställer jag frågan: Vad ska denna kille kallas, Lill-Mastern eller Plastfäktargurun?

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Lill Mastern

LILLMASTERN

2009-06-20 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0