jojon på plan och dominans på gymnasieproven.

I måndags var det dags för B-lagsmatch mot Ödåkra. Jag lyckades med den tveksamma bedriften att bli inbytt, utbytt och inbytt igen. Att bli både inbytt och utbytt samma match kan man verkligen inte vara nöjd med! Det kan man inte heller med vårt spel, vi förlorade med 4-2. Den som är allra minst nöjd med matchen är nog Ödåkraspelaren som lyckades skada nacken och fick köra till Lund med ambulans. Ingen vet hur det gick till men en otäck skada nära ambulansen måste komma!

I övrigt kan nämnas att jag fick dominerat på ett gymnasieprov i veckan. Karaktären som vill omskrivas som Lillmastern, hade övertalat mig att SMS-assistera på ett omprov han hade i naturkunskap, vilket för honom gav nästan full pott. Sen att frågorna var löjligt lätta och jag slapp kolla wikipedia för lägledning gör att naturkunskaperna måste sitta i.

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0