slöseri med tid och pengar samt djurisk vrede!

Att dricka några groggar, bege sig mot Le Cardinal, för att köa och sen betala 120 spänn för att sen ställa ut skorna på plan kan tyckas onödigt.  Orden "Fullständigt onödigt"  kan därmed sammanfatta kvällen, för varför utsätta sitt kropp för detta gift och slösa sina pengar när utgången i det närmaste kan beskrivas som garanterat fiasko? Det är frågor man kan ställa sig, samtidigt som jag proklamerar att min hälsopolicy står kvar trots kvällens övertramp.

I övrigt jagade vi plastig boll idag. Chewie vann första omgången och jag vann andra. Detta ledde till en avgörande match mellan mig och brorsan mot Chewie och JB. Jag och brorsan vann denna vilket ledde till årets dampryck från Chewie där han smällde till brorsan med klubban, välte ena målet, kastade det andra målet över plan, började hoppa på en läskburk, och smällde igen dörren. Vissa tar jakten alltför seriöst!

I morgon: Döma fotboll och käka födelsedagsmiddag hos syrran. Chill!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0