tre onda ting och ett gott samt tennis.

Gårdagen kan sammanfattas med att den innehöll tre onda ting och en positiv händelse!

De onda tingen först:

  • Satte batterier i vågen och konstaterade att jag vägde 95 kilo! Skandal här måste bantas
  • Var på möte på arbetsförmedlingen: En tråkig påminnelse om den egna dödligheten
  • Var på Schenkersanstalten: Dålig för hälsan med allt damm och dåligt för psyket, men bra för plånboken.
Det goda tinget:

  • Fick reda på att jag får två fribiljetter och en tur och returbussresa till Malmö stadion för att se U21 finalen på söndag. Eftersom det är lite svårt för mig att bestämma vem jag ska åka med, så får alla som är intresserade höra av sig med sitt intresse så drar jag lott och meddelar vilket på fredag.
Slutligen så har Rockstar och Chewie införskaffat tennisracket så det blir mycket lir och träning inför Absint Allstars world open som lär spelas senare i sommar när jag ska ta min revansch för de tidigare kritiserade insatserna!

Avslutningsvis är det värt att nämna att undertecknad är i mitten av en nykter månad som varar fram till tidigast 14e juli, Den som försöker locka mig till att bryta denna pakt, kommer att få citronvatten stänkt mitt i plytet!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0