Bara Rock, rockade inte något särskilt..

Rock star och GC uteblev av okänd anledning från dagens jakt på plastig boll, istället kom Baloo och försökte fylla upp deras kvot... Det gick bättre än sist.. Denna gången hade han lärt sig att träffa bollen, och med sina 115 kilo var han ett helvete att möta i närkamperna för vissa av lirarna... Personligen hade jag dock ett smart knep.. Jag slog bollen bredvid honom och sprang förbi istället, för han är inte direkt snabb.:D

Sen bar det av till pizzerian och sen en tur om Baloo för fortsatt hamrande på plastgitarr...  När jag åter var hemma runt midnatt var min egentliga avsikt att titta på arga killar som slår varandra sönder och samman (Ultimate fighting på TV4 sport) Dock ringde min mobil med ett budskap från GC. "Möt upp oss på Bara Rock, sitter du bara hemma nykter och degar måste vi tyvärr slå dig nästa gång vi ser dig" . Även om jag inte kände mig alltför hotad av denna utsago, fanns det ingen anledning att neka begäran så jag släpa mig dit, satte mig i en soffa och spanade på GC och Rockstar tveksamma fylledansande.. Fick även skåda deras raggningsförsök.. Den ene av dem fick en magsugare, medan den andre bara fick en sur blick...  Efter denna föga upplyftande syn bestämde jag mig för att göra det enda raka och inte röra ett finger i kvinnlig riktning, vilket var tanken från första början..:)

Synd det inte blev någon Klassiker denna helg, men får hoppas på bättre leverantörlycka nästnästa helg (har prov nästa måndag)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0