Braj med en Bajare...

Aftonen började inte helt lovande. Det snöade och jag nös en massa.. Dessutom kände jag mig illa tvungen att dra å träna fotboll efter en MSNkonversation jag haft dagen innan, där jag lovade att sluta mygla och träna mer...

Hur som helst efter att ha halkat runt på fotbollsplan i några timmar kom jag hem där det visade sig att en av mina grannar var bajare (håller på Hammarby i fotboll) och hade fest... kände att jag lika gärna kunde joina detta spektakel så av till villan och bar det...

Sen när vi kom tillbaka beklagade sig brajaren över att han inte hade något Braj att köpa... Jag såg ett ypperligt läge att göra bra business och sålde av några fejkjointar från naturens droger till honom...

Enligt honom var det klent skit, men enligt mig var det bra grejer då jag istället för att ligga utslagen i en hörna,  blev småfnittrig men i övrigt inte påverkad... Fick nu beskåda något som kan ha varit det dummaste draget på länge.. För till Brajaren ringde en av hans vänner och fråga om han fick komma upp.. varpå Brajaren svarade "jo men visst, vi sitter å rökar på" .  Å upp kom vännen med en snyggt ragg som var föga imponerad av "efterfesten" så hon fick illa brått hemåt istället... 

Sensmoral: Lyckas man fixa ett snyggt ragg, dra inte hem henne till folk som sitter å rökar på..:P

Allt för ikväll

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0