Ett hårt röj!

Då var det dags för den årliga Absinth Allstarsfesten. Eftersom jag har planerat att vara nykter ett tag efter festen var det bara att köra stenhårt igår. Således samlades jag och Chewie hos mig klockan 14 på eftermiddagen (de andra gästerna kom mellan 19-20) och inledde vårt Alkohol & stimulant race som varade fram till 3 på natten. Tretton timmar är mig veterligen personligt rekord gällande intag av ohälsosamma produkter i festsyfte men jag kan missta mig..

Nedan tänker jag sammanfatta några av kvällens händelser

  • Besökarantalet var lägre än vad vi hoppades på
  • Gänget som stack till tivvan efteråt var kungliga, plus till er alla!
  • Vissa föredrog idiotvad om att dricka en liter whiskey, men däckade på dass efter halva flaskan.
  • Jag kan inte förstå en viss persons behov av att tävla mot mig till varje pris, visst lite tävling är bra, men måste finnas viktigare saker i livet än att "vinna" över mig till varje pris?
  • Kvällen avslutades med en i mitt tycke onödig konflikt. En kille var tydligen småkär i en tjej, men officiellt brydde han sig inte det minsta. Sen blev han mäkta upprörd och kallade mig svikare och respektlös osv för att jag hånglade med tjejen. Även om jag kan förstå hans reaktion så kändes det sjukt bull att få skit för det! För antingen är man öppen med sina känslor, och då hade jag vetat att han var småkär i henne och inte raggat på henne. Eller så försöker man spela tuff player som inte bryr sig, men då får man fan stå sitt kasst och inte hiva ur sig anklagelser till höger och vänster när man blir sårad! Man kan inte både äta kakan och ha den kvar så att säga!
// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0