gratis klippning, ospännande upplösning på gåtan, svårdruckna groggar...

Idag fick man äntligen sin födelsedagspresent (något förtida) av CR.. Nämligen en hårklippning. Hon kom även med en frisörs goda råd om hur jag skulle fixa frisyren på bästa sätt, men det lät omständigt och inbegrep en massa saker som jag inte äger, bland annat en hårfön så det känns synnerligen tveksamt.. Hade även blivit utlovad blonda slingor i håret, men hade tydligen inte varit snäll nog på sistone så fick vara utan. Eller om det var att jag hade varit snällare än väntat, så jag slapp se ut som en schlagerbög. Ja vem vet.

CR råkade även avslöja Chewbaccas "secret mission". En besvikelse ur mitt perspektiv eftersom jag hade hoppats på något betydligt mer spännande. Å andra sidan antog jag igår att det bara var en dålig ursäkt för att slippa gymmet, så blev ändå positivt överraskad att han faktiskt hade haft ett uppdrag.

Annars har dagen innefattat en svårdrucken grogg. De var när jag kom hem från träningen som en granne bjöd mig på en Jack Daniels / Cola.. förvisso var Jack Daniels / Cola den godaste Whiskey/ Cola mixen jag smakat, men å likväl förbaskat är det svårt att dricka alkohol när man är törstig på fastande mage.

Slutligen har jag inlett ett försök som spökskrivare åt en modeblogg. Till saken hör att jag inte är det minsta intresserad av mode, men att det är så jävla enkelt egentligen. De modebloggar jag har spanat genom åren har innehållit massvis med bilder och reklam samt korta intetsägande inlägg som verkar skrivna av en spökskrivare. Så när jag hittade en lämplig kollega var det bara å slå till och se om det går att göra pengar på idéen.. för den som vill kolla närmare är namnet HSmode

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Carina

Hahaha, lycka till med den bloggen också ;P Någon som hört av sig om reklamannonser än?

2009-03-21 @ 09:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0