Helvetesvarelserna anfaller..

Jag satt helt fridfullt framför min dator när mobiljäveln helt plötsligt började pipa å ha sig! SMS med andra ord

från ett för mig okänt nummer "Hej sötnos, jag såg dig på lunar. Är du singel? kram"  Man inser direkt när man får ett dylikt SMS att det inte rör sig om miss Slitz 2008 som avsändare hur som helst... löd svaret

Mastern "jaha, hur fick du tag på mitt nummer och vad heter du där?"

Avgrundsvarelse "Eniro, men jag bättre bilder att skicka via MMS"

Avgrundsvarelse "Du kan få nakna också om du vill"

Avgrundsvarelse *skickar MMS* föreställande bland det fulaste som går att finna...  När jag insåg det hotfulla i situationen skickade jag följande SMS som en avledningsmanöver "Äh det är lugnt, Men hör med *namn* han brukar sitta å runka framför webcam! Hälsa inte från mig!"

Det hjälpte föga så har bombaderats av massvis med SMS till och även utsatts för de hotande nakenbilderna.. =P  Men ska man se något positivt, är det bättre å se såna hemskheter på avstånd..

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0