Kass på ett bra sätt och LA love..

idag fick jag tillbaka provet jag skrev häromveckan.. Det gick dåligt på ett bra sätt. Klarade precis godkänt och slapp på det sättet gräma mig över att jag var nära VG men bomma det.. Sen är det ju bättre att ha 32/ 50 än vad det är att ha 16/50 då det förstnämnda resultatet gör att man slipper skriva omprov på kursen..:) Tusse Batong hade gjorde å andra sidan jävligt bra ifrån sig på provet och missade VG-t med en poäng eller så.. Grattis!:P

Idag fyller Chewbacca 25 år, och då är det ju på sin plats med en kärleksförklaring! Dock är han hårig och försedd med en penis vilket avsevärt minskar suget efter en fysisk gestaltning av kärleken. Lyckligtvis dök det upp en tjej från Landskrona här och tog Chewies plats i det avseendet vilket nog alla inblandade parter är nöjda över. ;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0