sex and the city...

Istället för att trakassera stadens uteliv ägna jag denna kvällen åt att sextrakassera och sextrakasseras av Internets finest.. Sammanfattningsvis kan detta beskrivas som att jag erbjöds jobb som gigolo och att jag diskuterade sexualitet med en bitter sexhatare vars främsta bedrift var att hon hade lyckats vara ihop med en kille i ett år utan å släppa till..

Angående gigolojobbet så lät från början skumt att någon skulle vilja betala pengar för å titta på medan frugan analpumpades, med rätt blandning av blåa piller och bra betalning hade det eventuellt varit genomförbart för en man med väldigt svag moralisk kompass..

men sen kom den stora stöttestenen, mannen ville smaka på den del som tidigare rumppumpat hans fruga.. Och det var fan helt otänkbart.. Då hade fan terapikostnaderna vida överstigit inkomsten från uppdraget..:) (Med betänkande att jag kände obehag i flera veckor när Chewbacca storma in och stirrade mig i ögonen under ett blåsjobb, så skulle den ovannämnda händelsen sända mig raka vägen till klostret!)

Ingen gigolokarriär således :)

Sen dags för sexhataren...På en enkel fråga om hon ville köra en match (som kan besvaras med "ja" , "nej" , "vi får se" )  börja hon gnälla om att hon förlorat sin oskulden nyligen till en dryg och egotrippad player samtidigt som hon framhöll att hon tidigare i sitt sexhatande liv hade lyckats med att ha en kille i över ett år utan å släppa till.. Den spontana frågan som uppstod var hur man kunde göra något sådant mot sig själv och en människa man älskar?

Den frågan fick svaret "För att han var elak, svartsjuk och slog mig"  Denna fråga fick mig dock att ställa mig själv den klassiska frågan om hönan och ägget och hur jag själv hade gjort i expojkvännens ställe... För om jag mot förmodan inte hade bett henne å fara å flyga efter några veckor, så hade jag troligtvis blivit aggressiv och våldbenägen i ren frustration...  Lyckligtvis hade jag aldrig låtit något sådant gå så långt..:)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0