Sista tentan och en dricka med DIB...

I dag skrev jag den förhoppningsvis sista tentan inom min karriär på Campus Helsingborg... Den var inte särskilt svår så vore sjukt dåligt av mig om jag bomma den... Å andra sidan lär jag inte få VG på kursen iaf, efter några mindre lyckade inlämningar.. men det är smällar man får ta..

Annars har jag varit sjukt trött hela dagen så när DIB frågade mig om jag skulle till Utposten ikväll och ta en dricka eller två så var jag minst sagt tveksam. Efter några timmars sömn  kom jag dock på att jag var ännu mindre sugen å träna fotboll så det blev en kort runda om Utposten i alla fall. En dryg timme senare insåg jag att det inte var så roligt att höra på diverse fyllesnack när jag själv var nykter (vem dricker mer än en cider om man börjar vid 2300 en måndagskväll liksom ?) så kastade in handduken och begav mig hemåt istället.

DIB är annars en förkortning för "Dick In a Box" Min och Rumänens ofattbart fiffiga affärsidé som givetvis inte blev utförd i verkligheten.. Tanken var att den skulle bestå av en låda, och när offret öppnade den flög det fram en dildo och sprutade något saggeliknande i ansiktet på personen. Vår uttänkta slogan var "When you can't cum yourself, give em a dick in a box!" 

Eftersom Rumänen är ett tråkigt bloggnamn får han heta DIB istället, fullständigt logiskt som vanligt..:)

De var allt

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0