Stampusinnebandy, Cola och restaurangbesök...

Denna söndag, den 22a mars 2009 min 24 årsdag, har om än inte varit minnesvärd så fortfarande helt okej.

Efter Chewbaccas tidiga telefonväckning gjorde jag så lite som möjligt tills Rockstar hördes av om han skulle komma förbi med pengarna han var skyldig mig. Tänkte att det var läge att förena nytta med nöje, och föreslog att han skulle hänga på Stampusinnebandyn. Det förslaget var han inte sen att anamma så vi stack dit och lirade.

Det första Rockstar gjorde var att sätta ett skott rätt i krysset varpå jag tänkte "va fan ska han dominera ut mig fullständigt idag" (o)lyckligtvis blev det inte så för hans ork tröt rätt snabbt, eftersom han hade haft en nykter helg.  Personligen kändes det bättre än på flera dagar. Har nämligen tränat någonting varje dag, tio dagar i sträck, så kroppen är lovligt seg å sleten. Men idag kände jag inte alls av det, kände bara av bakfyllan istället..:)

Efter innebandyn blev det att dra hem å bäla Cola. Finns fan inget godare än kall Cola efter en träning.. Men ur en dietists synvinkel ska man väl dricka vatten och proteindryck istället men det är inte alls samma känsla.

Sen nu på kvällen blev det ett restaurangbesök med föräldrarna.. Egentligen skulle jag ha bjudit hit dem å syrrorna på middag hos mig. Men istället för att dyka upp så valde systrarna olika utvägar.. Hon ena skickade ett oändligt långt E-post meddelande om varför hon inte kunde komma, eller som jag aningen sarkastiskt uttryckte det för morsan "Med tanke på hur oändligt långt det brevet var, så hade det gått snabbare att bara dyka upp, än å skriva det". Den andra syrran tog en enkare väg och skickade helt enkelt SMS om att hon var "sjuk"..

Nåväl av sympati för mina dissande systrar så bjöd morsan på restaurang istället, så inget ont som inte för något gott med sig!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0