Till Tivvan och lite annat smått och gott..

När jag vaknade i morse funderade jag en sväng på hur jag på bästa sätt skulle konsumera flaskan med Asti Araldica som blev över från gårdagens tripp till Fredriksdal. Då dök det upp ett event på Fejan om att Tivvan hade gratis entre om man fyllde i sitt namn på fejan och kom till Tivvan innan elva. Så ja en flaska Asti och valfri vän/vänner med ner till Tivvan. Antingen blir det succé eller så blir det Dota, men oavsett vilket så är det längesen jag gjorde något av det en lördagsnatt.:)

Hade ett tveksamt försök till att vara Doktor Lundqvist på MSN i natt. Det gick väl inget vidare. Hot Shot var inte det minsta sugen på att ta ledningen i den interna bölligan, så hon bad mig berätta om kvällen istället. En lång monolog från min sida senare så hade hon gått från deppig till uttråkad, vilket, även om det är ett bättre pskykologiskt tillstånd, inte direkt kan ses som lösningen på allmän nerstämdhet.  Sen kanske inte mina teorier om att ta MDMA liknande preparat för att slå ut känslolivet tillfälligt och på så sätt kunna förstå och acceptera det egna känslolivet är helt politiskt korrekta, men va fan de funka fint på mig, och slår det fel så personen blir sjukt deppig istället.. så är det fortfarande inte värre än valfri fylla..

Sen är faktiskt ett faktum att MDMA och liknande ursprungligen uppfanns som mediciner för psykoterapi.  För det är ju så mycket lättare att diskutera tidigare känslosamma situationer, om man inte känner något särskilt, än vad det är om man återupplever känslan. Så för många ger det nog viktiga insikter. Sen att folk kom på att det var jävla bra att festa på också, så farbror staten blev bitter.. Det är en helt annan femma.

Annars kom jag å tänka på ett intresant tankeexperiment som Brajaren drog i torsdags:

Fyll två öar med tusen personer vardera. På den ena ön lämnas ett oändligt lager alkoholhaltiga drycker och på den andra ön lämnas ett oändligt lager med ecstasy och marijuana. Lämna sen människorna en vecka och kom tillbaka sedan. Vilken ö har det varit mest misshandlar, våldtäkter och mord på?


I övrigt hittade jag även en perfekt länk för att jävlas med Chewie häromdagen. Artikeln handlade om att håriga kvinnor lättare fick orgasm. Så jag skickade länken till CR med motiveringen att han skulle få smaka på egen medicin typ. Olyckligtvis råkade Chewie sitta vid frugans MSN då, så istället för att få igenom min infernaliska plan, så lyckades jag bara med att göra Dirty Hairy småsur... Ajja bättre lycka nästa gång typ

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0