Underbart är kort!

I morse vakna jag upp, såg solen lysa genom mitt fönster och tänkte "Fan detta kommer bli en bra dag" Några sekunder senare kopplade jag dock att anledning att till att jag vaknade var att min mobil ringde... Det var Livegen AB som ville ha mig till platsen där solen aldrig skiner: Schenkersanstalten

Denna plats kan till stor del jämföras med ett tandläkarbesök.. Ett nödvändigt ont som man inte alls gillar.. Den uppenbara fördelen med Schenkersanstalten är att man får betalt istället för att betala... Nackdelen är att det tar mycket längre tid innan man är klar!

Annars är det rätt lustig med tandläkaren.. Innan man var 20 och betalade för eländet hade man massor med hål... Efter det så har antalet hår blivit mycket mindre... Den uppenbara förklaringen är att borrande är väl inte så farligt i sig, men däremot det tveksamma nöjet att betala 700 spänn för en halvtimmes tortyr, det känns för jävligt!

I morgon är det Agoradagen, de vill säga man ska mingla och mygla sig till ett jobb... Hatar sånt skit, usel på att spela intresserad när jag är fullständigt ointresserad av vad någon säger, och det syns tyvärr alldeles för tydligt på mig, (Sen finns det ju undantag som kan utsätta mig för timlånga monologer utan å registrera mitt ointresse, förhoppningsvis stöter jag på en sån i morgon som ger en jobb )

De var allt

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0