Baloos ragg; helgens höjdpunkt..

Precis när jag tänkte sätta min telefon på ljudlös och gå och lägga mig, så kom ett sånt samtal som lyser upp ens tillvaro en stund. Den som ringde var Baloo..

Baloo "Hej, mitt liv har tagit en ny vändning, jag skulle knulla en brud men hon var för trång så jag fick inte in den!"

Mastern: "Hmm ja det är ändå lite skrytfaktor över det hela, då gav hon dig ett blåsjobb istället?!"

Baloo: " Nej hon sysslade inte med sånt, sa att det var emot hennes principer!"

Mastern "Fy fan vad sniket, hur såg hon ut då?"

Baloo "Ful som stryk, hon ville köra en runda igår men då var jag bakfull så det hade aldrig funkat, men ikväll hade jag dragit några groggar så när hon fråga igen så"

Mastern " Försteåligt, men hon var inte fulare än "Klippan" ?!"

Baloo "Jo!, kolla henne på min vännerlista på facebook, hon heter *namn*!"

Mastern " Åh fy fan! hur fan kunde närma dig den dära saken!"

Baloo "Tre månaders torka?!"

Mastern " Det är då man skyller på att man sparar sig till den rätte!"

Baloo " Finns inte en normalt funtad människa som skulle gå på den?!"

Mastern "Sant. men ändå! Ajja vi hörs i morgon"


Tre saker kan konstateras!
1: Baloo är dubbelt manlig som både vågade anta ett sådant mandomsprov och sen var för välhängd för att komma in
2: Bruden var sniken!
3: Givetvis är det dagens sanning att jag är en känslig och underbar kille som väntar på "Den Rätte"

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0