Bättre dag idag, än igår..

Fredagen kan sammanfattas med orden bakfylla och bitterhet.

Eftersom det finns bättre sätt att göra av sina dagar på jorden så har jag ägnat dagen åt lite roligare saker.

Dagen började med en sväng om HAIS klubbstuga.Tivolibjörnen har uppenbarligen planer på att slå sig in i restaurangbranschen och erbjöd alla HAIS spelare möjligheten att käka lunch idag för det facila priset 25 spänn. Maten höll den klass som kan väntas av mat för 25 spänn men roligare att äta billig mat och höra lagkamraternas senaste fyllehistorier än vad det är att äta billig mat framför datorn!

Sen kom min moder på att hon ville hjälpa till att pryda mina väggar genom att sponsra mig med en plansch eller två i examenspresent nästa fredag. Fick följa med till Gallerix och det blev två planscher med tillhörande ramverk! Soft! :) 

Sen blev det fotbollslirande. Medverkande var undertecknad, Rockstar, Chewie, Fadern och Brodern samt en förbipasserande före detta B-lagsspelare i HAIS.  Jag lyckades vinna alla matcherna, så nu är bolljaktssjälvförtroende förhoppningsvis till morgondagens världsturne ner till Skanör!

Kvällen avslutades med att Jag och Rockstar stack hem till Chewie och kollade Terminator 1. Mitt bidrag till stämningen var att äta upp Chewies godis samt lyckas vinkla hela filmen så att det hela tiden verkade som Arnold var bitter och sexuellt frustrerad..:)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0