Det var inte min dag idag, heller..

Denna dagen har inte varit någon succé!

Först var det dags för sista handledningen innan inlämning av D-uppsatsen. Handledarens slutkläm kan sammanfattas med kommentarerna "Inte det minsta intressant" och "Tar inte upp något vettigt".. Förvisso kan denna beskrivning anses stämma överens med åtminstone 80 procent av alla uppsatser som skrivs, men eftersom fanskapet helst bör godkänna eländet om två veckor så är det inte alls bra!

Sen var det dags å döma fotboll på kvällen. En oldboysmatch mellan Ramlösa och Höganäs.. Var helt jävla off hela matchen och dömde tokfel gång på gång. Lyckligtvis var det inte särskilt starka känslor hos lagen så de skaka mest på huvudet åt galenskaperna. Tur det i alla fall.. Vore mindre kul att döma en avgörande match en dag man inte alls kommer in i matchen!

PÅ hemvägen stack jag in om till Baloo och kollade på  "Patrioten" eftersom han ändå bor på vägen mellan mig och Ättekulla IP. Kvällen avslutades med att jag testade GPS funktionen på min nya mobil. Enligt den var sträckan mellan mig och Baloo 4,5 kilometer och jag avverkade sträckan på 13 minuter. En jämförelse med Hitta.se avslöjade att sträckan var 4,3 kilometer och med andra ord fungerar GPS-en utmärkt. Chill!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0