Direktören strikes twice, practical jokes, korkad kapning.

Direktören är tydligen inne i en tung suparperiod för både i torsdags och i natt kom han fram till att han ville höra mina historier fyra på morgonen. När jag ligger å sover fyra på morgonen har jag dock inte alltför mycket att säga så det är en dålig lösning för båda parter!

I fredags kväll utsatte Rock Star mig för vad som kan tänkas vara året practical joke. Sjukt underhållande var det, men den goda herren ville att jag skulle sekretessbelägga skämtet, eventuellt för att han ska testa det på någon annan också?

Idag har jag dömt fotboll ute i Ekeby. En oldboysmatch 11 på morgonen. Handen på hjärtat kan jag inte tänka mig en sämre match, plats och tidpunkt att döma en match men det får vara som det är. Matchen händelse var annars när en spelare rundar målvakten och är fri med öppet mål. Då tokkapade målvakten honom och målchansutvisningen och straffen var solklar. Det dumma i det hela var dock att målvakten lyckades få hjärnskakning på kuppen, så det måste svidit dubbel att både åka ut och få en hjärnskakning..:)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0