En kort monolog!

Hade tänkt skriva en lång monolog idag, men så visa det sig att den empiri jag hade skrivit till uppsatsen idag inte hade sparats (1½ sida), så fick skriva om den istället! Lite störigt men jag överlever.. Övriga händelser

  • Var på Haket idag och blev förundrad när jag såg en tjomme som hade köpt in egen pizza till sin tvååriga dotter. Varför betala 69 spänn för något å slänga tre fjärdedelar?
  • Hittade nästan en mobil jag ville ha, när jag spanade mobiler att få på köpet när jag förlänger mitt mobilabonnemang. Dock fanns modellen bara kvar i lila och inte i svart, så bad säljaren i Telenorbutiken att slå mig en signal när mobilen fanns i svart igen!
  • Fotbollsträningen idag var inriktad på att dribbla av varandra och annan teknik. Enda gången jag framstår som teknisk är när jag dribblar upp Chewie på läktaren (i klartext slår bollen bredvid och springer) men nu var klassen på motståndet bättre så det gick åt skogen. Lyckligtvis insåg coach att en ytterback i reservlagsserien inte behöver vara en teknisk virtuos så blev uttagen till måndagens match ändå! Soft!
// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0