ful match och usel domarinsats...

Idag var det dags för B-lagsmatch mellan HAIS och Kågeröd.. En synnerligen usel historia.. Sämst på plan var domaren som var bland de sämsta jag sett på år och dagar. Utan en vettig domare blev det högvis med kapningar och skador. Värsta exemplet var när en Kågerödspelare  hoppade rätt i i vår målvakt för att skada honom så målvakten fick hjärnskakning. Då verka det först som att pajasen med pipan inte tänkte blåsa alls, men till slut ändrade han sig och kosta på sig att ge Kågerödspelaren en varning. Ska döma tillsammans med dagen pajas om några veckor, då ska jag allt ta upp vad jag tycker om hans insats idag. Erkänner han att den var kass så är det okej, eftersom alla kan ha en dålig dag, men tycker han själv att insatsen var bra så ska han fan inte vara i närheten av en visselpipa egentligen!

Hur som helst! Matchen slutade 1-1.. Bäst i HAIS var mittbacksparet. Min egen insats var okej men sannerligen inte mer. Sprang med runt å småhaltade större delen av matchen efter att ha råkat sparka rätt upp mot en motståndares dobbar! Ingen höjdarupplevelse direkt!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0