Ingen flaska men dock en bläckfisk!

Dagen kan sammanfattas med att jag var i skolan för att skriva D-uppsats.. Den börjar närma sig fullföljandet men det är bara en sak som stör mig, att det känns som en jävla rundgång att läsa den, istället för att ta upp nya saker så ältas samma saker gång på gång. Förhoppningsvis anses den lysande så vi får stipendier av skolan, men mer troligt är att vi precis blir godkända och uppsatsen auktioneras ut som botemedel mot sömnlöshet.

Efter skolan mötte jag farsan i tennis.. Tennisen blev en defilering i min favör.. 6-0 6-1 6-0 fick fadern på nöten med och det kan han verkligen inte vara nöjd med.

Sen ville jag dejta flaskan och trakassera min omgivning, men ingen verkade så jävla sugen så istället kom Chewbacca förbi och vi lirade dataspel å snacka skit. Kom på att det var matdags och begav oss till Netto för att hitta något att äta! Där såg vi att de sålde bläckfiskfiléer och hamna i en diskussion hurvuvida det går att äta eller inte. Chewie menade att så var fallet å köpte paketet. En timme senare tog jag den första och sista tuggan av eländet och kom fram  till  att det inte gick att äta. Chewie ville tvunget bevisa motsatsen och fick äta rubbet av den slemmiga maten istället bara för sakens skull.. Stackare! :)

Slutsats om kvällen: Det är roligare att ta till flaskan än att äta bläckfisk!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0