jättelik kebab, svettig jakt, klockren uttagning

Idag kände jag för att ta reda på om ryktet om Pizzeria Palermos jättelika kebabrullar stämde. Det gjorde det, men det var långt ifrån den godaste kebaben jag ätit. Å andra sidan var det även långt ifrån den äckligaste så det var helt okej.

Sen var det dags för Stampusinnebandy. Där var en massa folk borta för att spana VM i käppakrig, så blev 3 mot 3 matcher. Det gick okej, men jag ångrade att jag ätit en så stor kebab innan.

Slutligen vill jag glädja alla HAIS fans att jag i morgon går att skåda i HAIS färger igen i B-lagsmatchen mot Makedoniska. Efter två raka petningar är det dags å försöka revanschera sig!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0