Nytt grafikkort och lättdömd match.

Idag så satt Chewie in ett av sina gamla grafikkort i min databurk. Vad jag förstod det som var det nästan nytt och han lånade ut det tills han kom på hur han skulle bära sig åt för att få sina dator att fungera med dubbla grafikkort. Passade på å lira Fallout 3 för att fira, å det var nice, så för min del får han gärna dröja med att komma på hur han kör dubbla grafikkort i sin egen dator!

Sen bara det av till Laröd för att döma en P15 match.. De var precis som det skulle vara att döma, lite kamp, lite smågnäll och efter matchen var alla nöjda och glada och man fick en kaffe och en korv på köpet.. Fint!

Sen ringde jag Chewie med avsikten att bjuda honom på en halv kebabrulle. olyckligtvis var han sen till pizzerian och den halva kebabrullen som tänkt ge bort kallade lockande på mig, så hela slank ner. Konsekvensen var att jag åt för mycket och fick ont i magen och Chewbacca fick vara hungrig... Så illa det kan gå när folk är 20 minuter sena..:)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0