pinsam sträckning och misslyckad jakt..

i torsdags morse vaknade jag upp med den lagom behagliga smärtan av en sträckt vad. Som "fotbollsspelare" har man varit med om den smärtan några gånger eftersom en sträckt vad av någon anledning inte börjar värka förrän på natten.. Men orsaken denna gången var pinsam, måste ha lyckats sträcka mig när jag dömde en oldboysmatch. Sicket fysfenomen man är ibland!

De senaste dagarna har det varit med mina mått frenetiskt skolarbete! Måste ju få färdigt den jävla uppsatsen på ett sätt som får läraren att godkänna den. Idag slog jag något slags rekord i improduktivitet så till den milda grad att till och med mina gruppmedlemmar uppmärksamma det hela.. Kort och gott lyckades jag sitta tiden mellan 10-15 utan att tänka en enda produktiv tanke, eller för den delen särskilt många tankar överhuvudtaget.


Bakgrunden till tröttheten var att jag i sällskap med Finnen igårkväll försökte hitta de två imaginära karaktärerna "Den Arga Nunnan" och "Den Keltiske Jesus".. Trots att jag besökte allsköns platser mellan himmel och helvete i min fantasi dök de två lirarna inte upp! Ett jävla sätt!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0