två lagom bra dagar..

De senaste dagarna har karaktiserats som bekymmerfria och med lagom dos av det som kan anses som bra saker! Således bra dagar!

Tisdagen inleddes med gymmet dit Chewbacca var medlurad. Han kom en timme för sent, drog i snöret tre gånger och skadade sig. Således den mest imponerande gyminsatsen någon i min omgivning gjort någonsin! :)

Efter det stod jag och vifta en med en flagga på ute i Ekeby. Olyckligtvis hade jag och huvuddomaren olika tolkningar av offsideregeln så han dissa mina offsidevinkningar flera gånger. Lyckligtvis var han i övrigt en trevlig prick så slapp kämpa emot impulsen att trycka ner flaggan i halsen på honom. Den impulsen har man annars känt några gånger i flaggviftarkarriären men eftersom det är ett synnerligen olämpligt sätt att agera så kan man inte lyda den. :)

Efter flaggviftandet fick vi utöver arvodet, bonus i form av korv och läsk. Chill!

Idag blev det en runda om solarieöarna! Var länge sen man trakasserade / charmade motsatt kön senast, och därför behövs en stekarbränna och en offensiv...

Idag har jag även klarat jag Fallout 3. Klarade spelet som en god karaktär som liknande mig själv utseendemässigt och räddade världen. Så nu är det bara att starta om en som en ond karaktär som liknar "Den onde" eller valfri exflickvän och förinta världen. Elementärt!

Efter denna spelbedrift bytte jag flaggan mot visselpipan och bevisade för Ramlösa FF-s Oldboyslag att jag har mina positiva stunder som domare. Med andra ord att det inte är lika kasst som i onsdags varje gång jag stiger in på en svartklädd på plan med en visselpipa i näven!

Avslutningsvis har Champions League avnjutits i HAIS klubbstuga. Barcelona spöa de blekfeta britterna vilket är ett plus!
Det bjöds på gratis läsk, hamburgare och Chips, också det en förhöjare av min kväll. Någon la alla tomma chipspåsar  och läskflaskor bredvid min plats i soffan så jag fick en del glirningar för hur tjock jag är --> Äkta fotbollslagmoral! ;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0