åter lite värme...

då är det återigen lite värme i lägenheten.. Sorgligt nog inte värmen från en överjordiskt vacker kvinna, men värden var här och fixade ett trasigt element så slipper sitta och frysa framför datorn i alla fall...

Skrivit färdigt ett sinnessjukt tråkigt reflektionspapper om E-hälsa ur fyra olika perspektiv... eftersom det inte innehöll någon form av roligt innehåll tänker jag inte plåga läsaren med eländet utan hänvisar till det klassiska pressmeddelandet, jag skrev i en annan kurs häromånaden

På en lektion tidigare slängde lärarna ut några papper där vi skulle diskutera ett företag i ur ett värdeperspektiv utan några som helst bakgrundfakta... sen stack han iväg dryga timmen.. när han kom tillbaka drog han till med "Jag hoppas uppgiften gett er nya värdefulla insikter"  Får inte riktigt kläm på om det uttalandet var avsett som ironi eller inte...

DOT, Draken, Rock Star och JB överlevde visst en helg i buschen... Gött nog, men frågan kvarstår.. "Vem fan åker frivilligt ut i bushen mitt i smällkalla vintern?"  Enligt Rock Star hade DOT blivit bitter när hon fick reda på anledningen till att jag var så trevlig sist det begav sig, och talat om våldsanvändning... Allt som vanligt igen med andra ord... skönt..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0