Magisteruppsats inlämnad och dåliga lotter...

Igår fick jag Backslickvampyren och Stridsyxan äntligen inlämnat vår magisteruppsats. Vore väl lögn att påstå att den är något mästerverk men förhoppningsvis tycker inte examinatorn att den är totalt ointressant. För den som vill läsa eländet så är länken följande  klicka sen på löpnummer 1406.

Efter att ha skrivit färdigt uppsatsen gick jag till puben, Drack en öl och såg HIF vinna över Örgryte. Två positiva saker på samma dag således.. Så när jag kom hem och såg att konsum hade en deal om att köpa fyra lotter och få den femte på köpet, så insåg jag att det kanske var min dag i dag... fem nitlotter senare visa det sig vara annorledes!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0