vendettor, oväntade SMS och nya bekantskaper...

Idag fick jag på tydligast önskvärd bekräftat att GC-s vendetta mot mig inte bara var ett utspel utan fullt konkret menat! I såna lägen finns det bara en sak att göra! Så härmed proklamerar jag Vendetta mot GC och tänker ingalunda vidta några diplomatiska åtgärder för att avbryta konflikten!

Eftersom det sannerligen inte är något vendetta som är värt att fokusera på eller som kräver några direkta åtgärder ägnade jag aftonen åt mer konstruktiva saker och stiftade nya bekantskaper istället. Stack nämligen hem till några som spelar Stampusinnebandy och kollade Schlager och lirade Guitar Hero World tour. Konstateras kan att svaga groggar med Cola och Kapten Morgans onda ande rinner ljuvligt ner för strupen samt att det är bättre jag håller plastgitarren än metallmikrofonen eftersom jag är usel på att sjunga men hyfsad på plastgitarr. I det stora hela en soft kväll, ingen nämnd ingen glömd!

Slutligen mottog följande SMS från Dumskallen "Hellu jag är din stad ikväll hoppas vi ses ;)" Med tanke på hennes senaste bedrifter så kan det SMS-et förpassas till kategorin olösta mysterier!

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0